zondag 17 juni 2012

Zaterdag 16.06.2012 CHAROUX - ANGOULEME (70 km)

Gisterenavond nog gaan eten met de twee Nederlandse dames.
Middeleeuws pelgrimshuis in Charoux


 
Naar dagelijkse gewoonte rond 7u.30 opgestaan en broodjes gehaald bij de bakker en opgegeten in de plaatselijke zaak “tabacs”. Het regende vandaag niet, maar er was ook geen zon. De heuveltjes worden meer en meer klimmetjes, maar ik moest niet van de fiets vandaag.
Rond 12u , zoals steeds korte middagpauze gehouden met chocolade- en rozijnenbroodjes en banaan. Na een stijle klim om 16u. aangekomen in Angouleme.  Vele mooie muurschilderingen in de stad.
Na enig zoekwerk vond de dame van Toerisme een geschikt logement, want de jeugdherberg ligt te ver buiten het centrum.
Ik ben ook nog geen enkele Belg tegengekomen, wel dagelijks Hollanders.

Wat ik aan buikvet verlies komt er aan mijn beenspieren bij. Jongens ! dijen dat ik heb ! Menig olympiër zou er jaloers op zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten